2014. augusztus 10., vasárnap

Cukkinis tojáslepény

 Könnyű, gyors vacsorának ígérkezett és be is váltotta a hozzáfűzött reményeket, ez a cukkinis, tojásos egytálétel.


Hozzávalók

2 kisebb cukkini
50 g finomra vágott kolozsvári szalonna
4 egész tojás
150 ml tejszín
2 gerezd zúzott fokhagyma
50 g reszelt trappista sajt
bors

Egy tűzálló tálat vékonyan kiolajoztam, majd beleszórtam a szalonna felét. A karikára vágott cukkinit belesorakoztattam. A tojásokat simára kevertem a tejszínnel, hozzáadtam a fokhagymát, borsot és a sót, majd ráöntöttem a cukkinire. Rászórtam a maradék szalonnát és a reszelt sajtot, majd 180 fokra előmelegített sütőben megsütöttem. Kenyérrel ettük, de bármilyen gabonaköretet el tudok képzelni hozzá.


Ugyanez más formában:

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése